Cita prèvia
Pots decidir quan vols que t’atenguem per a fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
D'esta manera podrem oferir-te'n la informació personalitzada.
Telèfon d’atenció al client
96 308 25 96/900 22 23 55
Telefona'ns per a realitzar les teues consultes o gestions
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres, de 8:00 a 21:00 h
Telèfon d’avaries i incidències
900 203 120
Disponible les 24 h., els 365 dies de l'any per als serveis d'aigua i clavegueram. T'informarem sobre el tipus d'avaria, la seua importància i la durada aproximada de la intervenció.
Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00 a 21:00 h.
Pots decidir quan vols que t’atenguem per a fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
Per a fer el tràmit, et demanarem el document d’identitat que t’acredite: DNI, NIE o NIF.
Si la teua consulta està relacionada amb un pagament, una factura o un contracte.
Si no eres el titular del contracte, necessitarem el document d’autorització.
Consulta la documentació necessària per a les noves altes.
Adreça
Plaça de La Sal, 4
46400 Cullera
Necessària cita prèvia